FAQ
Geschenken
Zit er een leverbon met prijzen in de doos?
Je wenst iemand te verwennen met een Lekkergoed-geschenk?
Wij maken er een complete verrassing van! Er wordt geen leverbon of prijzen in de doos toegevoegd, waardoor de ontvanger meteen jouw geschenk en persoonlijke boodschap te zien krijgt.
Kan ik zelf mijn geschenk samenstellen?
Dit kan zeker. Kom langs in onze winkel om ons ruim aanbod en geschenkopties te ontdekken. Is ons winkeltje te ver voor jou? Contacteer ons gerust telefonisch of via mail!
Leveringen
Wanneer mag ik mijn levering verwachten?
Lekkergoed bezorgt uw pakket zo snel mogelijk. Jouw bestelling gaat ten laatste de volgende werkdag op de post (als alles voorradig is).
Je ontvangt een email zodra wij je bestelling hebben ontvangen, alsook wanneer uw order klaar is voor verzending.
Meestal komt een pakket de werkdag (maandag – vrijdag) na de dag van verzending toe (binnen België).
In het weekend en op feestdagen zijn geen leveringen via pakjesdienst mogelijk.
Zorg ervoor dat het adres dat je ons doorgeeft volledig en correct is en vermijd extra retour- en verzendkosten.
Ik was niet thuis toen de pakjesdienst mijn pakket kwam aanbieden. Wat nu?
De pakjesdienst zal één keer langskomen met je pakket. Indien er niemand aanwezig is zal men een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan je het pakket ophalen in het postkantoor of afhaalpunt in de buurt. De track and trace code wordt steeds naar het opgegeven e-mailadres verstuurd. Zo kunt u het pakketje volgen.
Wat als mijn pakketje verkeerd geadresseerd was?
Pakjesdiensten rekenen ons bijkomende kosten aan als een pakket “Terug naar afzender” komt. Deze kost (bvb. €2.75) wordt doorgerekend aan de klant. Het pakket kan nadien opnieuw verzonden worden mits betaling van de verzendkosten en retourkosten. Ook als het pakket de eerste keer gratis verzonden werd.
Met welke vervoerder werken jullie?
Wij verzenden de pakketjes met Bpost. Bij de mededelingen kan je geen levervoorkeuren noteren, deze dien je in je persoonlijke Bpost-portaal in te geven.
Kan ik mijn pakket zelf afhalen?
Wenst u het pakket zelf te komen afhalen, duid dit dan zo aan op uw bestelling & u ontvangst een bevestigingsmail wanneer de bestelling klaar ligt.
Afhaling in de afhaalkist: Sioendreef 18, 8791 Beveren-Leie (met camerabewaking).
Afhaling in de winkel: Posterijstraat 30, 8793 Sint-Eloois-Vijve tijdens de openingsuren. Raadpleeg deze hier.
Verzendkosten
Wat zijn de verzendtarieven?
Levering in België: €5.95 (tijdelijke prijstoeslagen zijn mogelijk, afhankelijk van de vervoersmaatschappij in piekperioden)
Bestel je voor minstens €60? Dan versturen we je pakket gratis.
Levering in Nederland: €9,00
Bestel je voor minstens €80? Dan versturen we je pakket gratis.
Allergieën en eetpatronen
Kunnen jullie rekening houden met mijn voorkeuren?
Voor elk eetpatroon hebben we wel iets lekkers in het aanbod:
-
- Vegan, veggie
- Glutenvrij
- Lactosevrij
- Biologisch
Typ in de zoekbalk de gewenste term en je ziet de geschikte producten verschijnen.
Vragen? Stel ze ons gerust via [email protected]
Houdbaarheid
Ik wil snoepjes bestellen maar heb ze pas binnen enkele weken nodig…
1) Bestel liever te vroeg, dan te laat: de snoepjes worden zorgvuldig verpakt, waardoor ze lang vers en zacht blijven:
- Snoepdoosjes:
Onze snoepjes worden verpakt in een plastiek zakje en dicht gesealed, alvorens ze in de omdoos verpakt worden. Daardoor blijven ze heel lang zacht en vers. Wanneer de snoepjes bij ons de deur uit gaan, hebben ze altijd een minimale houdbaarheid van 6 maand. Meestal zelfs ruim 12 maand.
- Diverse producten:
De houdbaarheidsdatum staat op de verpakking van bvb koekjes, chocolade,…
- Thema-chocolade:
De houdbaarheidsdatum van de samengestelde pakketten met thema-chocolade (Sint, Pasen,…) is minimaal 6 maand.
2) U kan altijd een bestelling plaatsen, om op een latere datum in de toekomst te leveren. Bij opmerkingen (bij het uitchecken) kan u de gewenste leverdatum noteren. Hou er rekening mee dat Bpost meestal stipt levert, maar afwijkingen mogelijk zijn.
Chocolade
Chocolade is een breekbaar product. Het liefst hebben wij dat u dit komt afhalen in ons winkeltje. Wanneer we chocolade versturen, verpakken we dit zo goed mogelijk. We kunnen echter niet aansprakelijk gesteld worden als iets gebroken toekomt bij u. Hoe de pakketjesdienst omgaat met onze pakketjes hebben wij niet in de hand. Ook indien zij het pakketje in de zon zetten of te warm laten worden en de chocolade smelt, kunnen wij hier niet voor aansprakelijk gesteld worden. Daarom hopen wij op uw begrip. We behandelen uw pakketje met de grootste zorg, tot op het moment dat wij het afgeven aan de pakjesdiensten.
Bedrijven
Kan ik een factuur ontvangen?
Bedrijven kunnen online bestellen (onmiddellijk te betalen) en hun BTW-nummer ingeven. De factuur wordt achteraf (manueel) per mail toegestuurd.
Heeft u geen BTW-nummer? Dan kunnen wij u een onkostennota toesturen.
Ik wil voor mijn bedrijf bestellen, maar wil op factuur betalen, kan dit?
Stuur ons een mailtje met de gewenste producten en wij doen het nodige.
Ik zoek een bedrijfsgeschenk, maar vind op de site niet onmiddellijk wat ik zoek.
Onze specialiteit is meedenken met u! Wij maken graag een offerte of gepersonaliseerd voorstel op. We geven uw geschenken net dat tikkeltje extra: een mooie verpakking, werken met uw bedrijfskleuren, toevoegen van uw bedrijfslogo,…